trip
מסלולי טיולים בצפון

Google

טיול לילי לקברו של רבי יונתן בן עוזיאל

במסגרת  הטיולים שאני עורך החלטתי לעשות טיול מיוחד במינו. טיול לילי לקבר רבי יהונתן בן עוזיאל שנחשב למקום הטוב בעולם למציאת זיווג הגון. ובנוסף בזמן מיוחד ראש חודש סיוון שיש בו סגולות מיוחדות ותפילות מיוחדות למציאת הזיווג.

האוטובוס לעמוקה

את מקום המפגש קבענו בתחנת הדלק בצומת רעננה שם יש מקומות חניה, וגם בית קפה גדול וממוזג שם נרשמנו לטיול שילמנו התארגנו ויצאנו לדרך. כרגיל בכל  מיני טיולים כאלה שיש מקומות מפגש ואתה תלוי בכל מיני אנשים יש מה שאני קורא לו מקדם איחור. אך בסה"כ התארגננו כמו שצריך התפללנו מנחה ויצאנו לדרך.

החברים באוטובוס

האוטובוס היה מלא עד אפס מקום ונאלצתי לדחות אנשים שנרשמו מאוחר הביקוש היה מטורף.
בתמונה למעלה אתם רואים את אמיתי שעובד בחברת היטק ידועה מנסה לסנכרן בו זמנית שלושה פלאפונים.  כך שלא היה משעמם אפילו לא לרגע.

הלהקה שהנעימה את זמננו

בתמונות למעלה ולמטה אתם רואים את הצמד המוכשר שהנעימו את זמן הנסיעה בניגונים בחליל ובפריטה על הגיטרה..

החי בר בכרמל

אמיתי והפלאפונים

תפילה בעמוקה לאור פנסים

הגענו  לעמוקה די מאוחר בסביבות 10 בלילה עקב שופינג לאוכל. מה שהדהים אותי הוא זה שאני פעם ראשונה בעמוקה בלילה. ופשוט אין שם לא תאורה ולא חשמל. מצד אחד זה ממש חבל ולא נוח. ומצד שני זה איפשר לנו לראות שועלים באזור. ולהתפלל באווירה מיוחדת לאור נירות ופנסי הסלולארי שכולנו מצוידים בהם.

תפילה בעמוקה

התפילה היתה באמת באווירה מיודת ושונה מהרגיל כאשר כולנו אמרנו את תפילתו של השלה הקדוש המיועדת לראש חודש סיוון ובמיוחד למציאת זיווג הגון. וגם פרנסה טובה.

הקפות מסביב לקבר

היו כאלה שהקיפו את הקבר 7 פעמים שזו סגולה ידועה בקבר בעמוקה. ויש כאלה שהמשיכו בקריאת התהילים והסגולות השונות למרות כל הקושי והאי נוחות.

קבר ר יונתן בן עוזיאל

יש לציין במיוחד את הבנות שנשארו להתפלל הרבה אחרי הבנים. (כולל אני) שיצאנו חיש קל לסעודת מצווה שהכננו בחניה.

כך זה נראה בלי פלש

כך  נראה הקבר ללא תאורה וללא פלשים מבחוץ.

שי בין העצים

לאחר התפילה ירדנו לחניה שם פרסנו את האוכל שקנינו באחד מההפסקות העצירה  שעשינו לפני שהגענו לעמוקה. יש לציין שכל הבנים מיהרו לאוכל בעוד שהבנות ממשיכות להתפלל.

הכרמל שביל אופנים

בסיום הארוחה הכנתי לכל המעוניינים תה וקפה משובח שכולם אהבו. למרות שלקח מעט זמן עד שהכל רתח והגיע לכולם אך בסופו של דבר כולם שתו ונהנו.

האוטובוס בו נסענו

אחרי חצות אחרי שכולם אכלו והתפללו וברכו ברכת המזון עלינו לאוטובוס בדרכנו למרכז.
הגענו לצומת רעננה בסביבות 3 בלילה איך אומרים עיפים אך מרוצים.

לסיום לא תאמינו - אני מקבל טלפון בבוקר מאשה שלא דיברתי איתה יותר משנה והקשרים ביננו די רופפים. ועל מה היא דיברה ?
היא ביקשה להכיר לי בחורה שהיא חושבת שהיא מתאימה לי !!!
לא יודע מה יצא מזה אבל  צירוף המקרים הוא באמת מדהים.

תקציר הטיול
- קברי צדיקים - טיול לילי לקבר ר יונתן בן עוזיאל
דרגת קושי    - קל -
חודש הביצוע- יוני.
סיכום           - בעיקר למעונינים להתפלל ולמצוא זיווג.